Lucie Dvořáková vede oddělení zákaznické podpory v Esetu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Eset
Nová manažerka zákaznické podpory se plánuje věnovat zkvalitňování péče o zákazníka i podpoře svého týmu. Do Esetu přichází ze společnosti Wordline.

Společnost Eset oznámila, že vedení zákaznické podpory její české pobočky přebrala Lucie Dvořáková. Jako manažerka se chce v nové pozici především soustředit na podporu svého týmu, aby mohl odvádět svou práci co nejlépe.

V oblasti zákaznické podpory mám dva cíle. Na prvním místě je zákazník, a proto je mým záměrem poskytnout kvalitní péči o něj tak, aby měl jistotu, že kdykoliv se na nás obrátí, bude spokojený, popisuje své ambice Dvořáková.

Druhým cílem je péče o lidi uvnitř týmu. Protože spokojený tým lidí se stává i týmem výkonnějším a na lidech může firma stavět,“ upřesňuje.

Dvořáková přináší zkušenosti z pozice onboarding managerky nadnárodní společnosti Worldline. Předtím působila šest let v Komerční bance.Je absolventkou oboru Sociální práce na Univerzitě Karlově.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS