Společnost GoodAccess oznámila, že jmenovala Luboše Milana na pozici VP of Sales, kde bude mít na starosti zvyšování dosahu značky, nábor nových partnerů, společné plánování a jejich podporu.
Pod jeho vedením byl zároveň spuštěn nový partnerský program, jenž otevírá příležitosti pro resellery, poskytovatele řízených služeb (MSP) a affiliate partnery.
„Poskytovatelům řízených služeb, resellerům a affiliate partnerům nabízí škálu obchodních stimulů pro podporu prodeje, atraktivní marže, ochranu obchodních příležitostí a kontrolu nad zákaznickým cyklem,” říká Artur Kane, CMO společnosti GoodAccess.
Nový program podporuje multi-uživatelská prostředí a MSP umožňuje doplnit jejich portfolio ověřeným cloudovým řešením, vyhnout se časově náročné správě hardwarové infrastruktury a jednoduše aktivovat zákaznický účet.
Milan do společnosti přináší více jak 15 let zkušeností s budováním partnerského kanálu na mezinárodní úrovni. Před nástupem do GoodAccess působil ako regionální manažer pro APAC region v Kemp Technologies.
Zdroj: GoodAccess