Logitech mění vizuální identitu, design hraje prim

8. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Logitech
Dnes společnost Logitech odhalila největší změnu své značky v historii. Hlavní důraz klade na design.

Společnost Logitech, jejíž portfolio se od roku 2013 posunulo nad rámec PC periferií, modernizuje logo a chystá další změny v identitě značky.

Vybrané produkty bude Logitech prezentovat pod značkou Logi. O které produktové segmenty půjde, ale výrobce neupřesnil. Vypadá to spíše, že jde o mezistupeň úplného přejmenování na značku Logi.

Můžete očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku,“ uvedla společnost v oznámení.

Video

bitcoin_skoleni

Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka,“ vysvětlil důvody změny Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech.



Zdroj: Logitech

Čtěte dále

Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference