Zdeněk Klofáč (46) má v nové roli za úkol maximalizovat potenciál společnosti Ritchy, která nyní vytváří síť obchodních partnerů především na evropském trhu. Úkolem Zdeňka Klofáče bude rovněž budovat prémiovou značku Liqua v podmínkách nekonsolidovaného trhu.
Zdeněk Klofáč má mezinárodní zkušenosti z rozličných top manažerských pozic korporátní sféry. Svou kariéru zahájil v British American Tobacco (BAT), kde strávil šest let mimo jiné na pozici šéfa distribuce a marketingu pro český a slovenský trh.
V minulosti pracoval také například jako generální ředitel ve společnosti Sara Lee Branded Apparel, kde byl zodpovědný za region CEE (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko). Své zkušenosti poté uplatnil při budování franšízové sítě shopů firmy Swarowski na území východní Evropy, Afriky, Ruska a Turecka.
Zdeněk Klofáč vystudoval Technickou Universitu v Liberci se zaměřením na spotřební průmysl. Je ženatý a mezi jeho záliby patří rodina a golf. Mluví plynně anglicky a rusky.
Zdroj: Ritchy