Vladimír Varzaly bude mít na nové pozici na starost vedení prodejního týmu, řízení spolupráce s distribučními kanály a zastřešení marketingových aktivit společnosti Lenovo na Slovensku. Kromě toho bude zodpovědný také za řízení aktivit v oblasti malých a středních firem (SMB).
Před postupem do nové pozice Varzaly působil jako channel sales manager. Staral se o řízení spolupráce s distributory pro celé produktové portfolio společnosti na Slovensku. Od loňského roku byl zodpovědný také za produktový mix, cenovou politiku a budování partnerské sítě prodávající produkty do SMB.
Před nástupem do Lenova pracoval jako sales representative ve společnosti K+K, kde byl zodpovědný za firemní klientelu.
Vladimír Varzaly absolvoval Technickou univerzitu v Košících, kde vystudoval kybernetiku a řídící techniku. Sídlí v Bratislavě a ve volném čase se rád věnuje rodině, přátelům a sportu.
Zdroj: Lenovo
Foto: ITnews.sk