Hlavní navigace

Lidé: Tereza Houdková je marketingovou managerkou TP-Linku v ČR

11. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: TP-Link
Společnost TP-Link s účinností od 1. ledna posílila svůj tuzemský tým o Terezu Houdkovou.

Tereza Houdková bude mít z pozice marketing managerky ve společnosti TP-Link na starosti kompletní marketingovou komunikaci.

Vystudovala obor Globální podnikání a management na Newton College v Brně. Svou kariéru začala v PR agentuře DataConsult. Později pak působila jako marketingový specialista pro značku Toshiba a v PR agentuře LivePR plnila úlohu marketing directora. 

„Značka TP-LINK působí na českém trhu již tři roky, během nichž se dokázala úspěšně dostat do všeobecného povědomí. Úkolem našeho nového Marketing managera bude další zvyšování efektivity komunikace a jejího detailního zaměření,“ okomentoval poslání Terezy její přímý nadřízený Felix Wang, country manager firmy TP-Link. 

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
EET Group je distributorem ProAV techniky značky Atlona
EET Group je distributorem ProAV techniky značky Atlona