Firma v tiskovém oznámení uvedla, že změnami reaguje především na svůj dynamický růst na trhu. Nově proto vytváří obchodní úsek zastřešující veškeré obchodní a marketingové aktivity společnosti. Odpovědnost za něj přebírá Petr Dlouhý (31) jmenovaný do nové pozice sales & marketing director.
Petr Dlouhý ve StringData dosud působil na pozici director of SyDesk division. V nové pozici se chce zaměřit na navazování nových obchodních partnerství a zviditelnění společnosti jako předního dodavatele informačních technologií v ČR.
Další změnou je sjednocení realizačních týmů do projektového úseku, který povede Petr Sommer (29) jako technical director. Zodpovědnost bude mít za kompletní projektové řízení. Jeho prvořadným cílem je integrace realizačních týmů, a tím zvýšení efektivity vedení projektů.
Poslední klíčová aktivita společnosti bude nově koncentrovaná do produktového úseku, který přebírá Ondřej Kubelka (34), product development director. Ondřej Kubelka bude nyní odpovědný za produktovou strategii, tedy rozvoj všech firemních produktů a podporu jejich prodeje.
„V průběhu několika minulých let se ukázaly limity organického vývoje společnosti a nutnost jasně nastavit a formalizovat klíčové struktury a kompetence ve společnosti. Očekávám, že tato změna povede k daleko efektivnější organizaci a bude odrazovým můstkem k dalšímu dynamickému růstu společnost,“ uvedl k nové organizační struktuře Robert Šamánek, CEO, StringData.
Petr Dlouhý, Petr Sommer i Ondřej Kubelka patří mezi zakládající zaměstnance StringData. Zajímavostí je, že všichni začínali ve firmě na stejné pozici, jako softwaroví vývojáři.
Více informací o společnosti a jejích produktech najdete na stránkách StringData.
Zdroj: String Data