Společnost Intel dnes oznámila, že jmenovala Steva Funda novým marketingovým ředitelem (CMO). V nové pozici, na niž nastoupí k 2. 6. 2014, bude podřízen přímo generálnímu řediteli Intelu Brianu Krzanichovi.
Podle vyjádření společnosti Intel bude Fund odpovědný za globální marketingovou strategii, řízení značky, positioning produktů, průzkumy trhu, reklamu, partnerský marketing, marketing v maloobchodním řetězci, digitální marketing, sociální média a globální komunikaci.
Steve Fund přichází do Intelu z firmy Staples, kde byl viceprezidentem pro globální marketing a členem nejvyššího vedení společnosti. Před nástupem k Staples působil v Procter & Gamble, kde vedl globální expanzi produktu Gillette Fusion. Předtím působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola.
„Naše odvětví i naše podnikání se neustále mění, tak se i my musíme měnit, abychom se dále vyvíjeli a mohli úspěšně vyrábět a prodávat své produkty. Steve pro nás bude v tomto ohledu klíčovým člověkem. Jsme velice rádi, že rozšíří naše vedení a ujme se dohledu nad marketingovými aktivitami společnosti Intel po celém světě v době, kdy se chystáme vkročit do další fáze vývoje počítačů,” uvedl Brian Krzanich ku příležitosti jmenování nového šéfa marketingu.
Zdroj: Intel