Hlavní navigace

Lidé: Steve Fund je marketingovým ředitelem Intelu

13. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Na starost bude mít globální marketingovou strategii, řízení značky a další povinnosti.

Společnost Intel dnes oznámila, že jmenovala Steva Funda novým marketingovým ředitelem (CMO). V nové pozici, na niž nastoupí k 2. 6. 2014, bude podřízen přímo generálnímu řediteli Intelu Brianu Krzanichovi.

Podle vyjádření společnosti Intel bude Fund odpovědný za globální marketingovou strategii, řízení značky, positioning produktů, průzkumy trhu, reklamu, partnerský marketing, marketing v maloobchodním řetězci, digitální marketing, sociální média a globální komunikaci.

Steve Fund přichází do Intelu z firmy Staples, kde byl viceprezidentem pro globální marketing a členem nejvyššího vedení společnosti. Před nástupem k Staples působil v Procter & Gamble, kde vedl globální expanzi produktu Gillette Fusion. Předtím působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola.

CS24

Naše odvětví i naše podnikání se neustále mění, tak se i my musíme měnit, abychom se dále vyvíjeli a mohli úspěšně vyrábět a prodávat své produkty. Steve pro nás bude v tomto ohledu klíčovým člověkem. Jsme velice rádi, že rozšíří naše vedení a ujme se dohledu nad marketingovými aktivitami společnosti Intel po celém světě v době, kdy se chystáme vkročit do další fáze vývoje počítačů,” uvedl Brian Krzanich ku příležitosti jmenování nového šéfa marketingu.

Zdroj: Intel

Čtěte dále

EET Group je distributorem ProAV techniky značky Atlona
EET Group je distributorem ProAV techniky značky Atlona
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci