Hlavní navigace

Lidé: Soňa Uhrová nastoupila jako brand communication specialist do Sony

27. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Sony
Společnost Sony představuje novou posilu na pozici brand communication specialist pro český i slovenský trh.

Soňa Uhrová je v Sony zodpovědná za komunikaci značky, marketingové aktivity, PR a prezentaci na sociálních sítích. Nastoupila na pozici Ivany Katančíkvé.

Do Sony přišla z české pobočky společnosti Huawei, kde byla zodpovědná za marketingové aktivity a uvedení nových produktů na český trh.

V uplynulých letech se specializovala především na problematiku consumer segmentu a telekomunikací, jako PR manager se starala o klienty Nokia, Sony Czech, Epson Europe, Hewlett-Packard či T-Mobile.

Soňa Uhrová je absolventkou Univerzity Palackého v Olomouci, plynule hovoří anglicky a německy, ve volném čase ráda čte, cestuje a dlouhodobě se věnuje výtvarnému umění.  

Zdroj: Sony, ChannelWorld

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Sophos: Ransomwarem byly zasaženy dvě třetiny zdravotnických organizací
Sophos: Ransomwarem byly zasaženy dvě třetiny zdravotnických organizací
IDC: Optimismus pokračuje, trh PC monitorů vyrostl o 5,9 %
IDC: Optimismus pokračuje, trh PC monitorů vyrostl o 5,9 %
Mastercard: IT experti v Česku počítají s tím, že kyberútoky i nadále porostou
Mastercard: IT experti v Česku počítají s tím, že kyberútoky i nadále porostou
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?