Lidé: Soňa Uhrová nastoupila jako brand communication specialist do Sony

27. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Sony
Společnost Sony představuje novou posilu na pozici brand communication specialist pro český i slovenský trh.

Soňa Uhrová je v Sony zodpovědná za komunikaci značky, marketingové aktivity, PR a prezentaci na sociálních sítích. Nastoupila na pozici Ivany Katančíkvé.

Do Sony přišla z české pobočky společnosti Huawei, kde byla zodpovědná za marketingové aktivity a uvedení nových produktů na český trh.

V uplynulých letech se specializovala především na problematiku consumer segmentu a telekomunikací, jako PR manager se starala o klienty Nokia, Sony Czech, Epson Europe, Hewlett-Packard či T-Mobile.

Soňa Uhrová je absolventkou Univerzity Palackého v Olomouci, plynule hovoří anglicky a německy, ve volném čase ráda čte, cestuje a dlouhodobě se věnuje výtvarnému umění.  

Zdroj: Sony, ChannelWorld

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem