Lidé: Roman Hilšer je nový marketing specialist u společnosti Lenovo

1. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Lenovo posílilo svůj marketingový tým.

Společnost Lenovo oznámila změny ve svém marketingovém týmu. Na pozici Marketing Specialist nastupuje Roman Hilšer, který bude zodpovědný za zajištění marketingových aktivit společnosti v České republice. Na pozici nahrazuje Lucii Orlovskou, která v září povýšila na pozici marketingové manažerky.

Roman Hilšer bude mít na starosti zajištění marketingu značky a produktů, plánování a koordinaci kampaní včetně přípravy a realizace promoakcí. Před nástupem do společnosti Lenovo získal zkušenosti z oblasti marketingu ve společnosti Young & Rubicam Prague, kde vedl zakázky v rámci kampaní a BTL aktivit společnosti Vodafone Czech Republic.

Roman Hilšer vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné na Slezské univerzitě v Opavě. Mezi jeho koníčky patří především cestování a sport.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Ekologický (o)tisk s CDC Data
Ekologický (o)tisk s CDC Data