Lidé: Radka Palánová v čele marketingu Canon CZ a SK

8. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Canon CZ představil jednu ze strukturálních změn související s vizí One Canon. Oddělení korporátní a marketingové komunikace přechází pod český Canon a do jeho čela se postavila Radka Palánová.

Radka Palánová, nová manažerka korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK. Na základě strategické vize rozvoje společnosti Canon dochází k osamostatnění oddělení korporátní a marketingové komunikace. To přejde během následujících měsíců plně do kompetence lokálního marketingového managementu Canon CZ a SK. V souvislosti se změnou byla do pozice manažerky korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK jmenována Radka Palánová (28).

Nová manažerka má bohaté zkušenosti z oboru, a to především ze společnosti Canon, kde působí již 5 let na různých marketingových pozicích. Krátce procovala také pro IPG divizi společnosti Hewlett-Packard. Ve své nové funkci bude zodpovídat za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK v oblasti profesionálních produktů i fota-videa, spotřební elektroniky a malé kancelářské techniky.

bitcoin školení listopad 24

V rámci celoevropského transformačního procesu s příznačným názvem One Canon, vytváříme také novou organizační strukturu, která přinese zrychlení a optimalizaci obchodních procesů i jednotnou marketingovou komunikaci. Právě osamostatnění lokálního oddělení je dalším krokem k efektivnější komunikaci,“ komentovala současné změny v Canonu Radka Palánová.

Podrobnosti o strategii One Canon najdete na Channelworldu v rozhovoru s Michalem Petro, ředitelem partnerského a distribučního prodeje ve společnosti Canon.

Zdroj: Canon, ChannelWorld

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi