Na základě strategické vize rozvoje společnosti Canon dochází k osamostatnění oddělení korporátní a marketingové komunikace. To přejde během následujících měsíců plně do kompetence lokálního marketingového managementu Canon CZ a SK. V souvislosti se změnou byla do pozice manažerky korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK jmenována Radka Palánová (28).
Nová manažerka má bohaté zkušenosti z oboru, a to především ze společnosti Canon, kde působí již 5 let na různých marketingových pozicích. Krátce procovala také pro IPG divizi společnosti Hewlett-Packard. Ve své nové funkci bude zodpovídat za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK v oblasti profesionálních produktů i fota-videa, spotřební elektroniky a malé kancelářské techniky.
„V rámci celoevropského transformačního procesu s příznačným názvem One Canon, vytváříme také novou organizační strukturu, která přinese zrychlení a optimalizaci obchodních procesů i jednotnou marketingovou komunikaci. Právě osamostatnění lokálního oddělení je dalším krokem k efektivnější komunikaci,“ komentovala současné změny v Canonu Radka Palánová.
Podrobnosti o strategii One Canon najdete na Channelworldu v rozhovoru s Michalem Petro, ředitelem partnerského a distribučního prodeje ve společnosti Canon.
Zdroj: Canon, ChannelWorld