Lidé: Petra Nováková se stala novou education & PR specialist společnosti Avnet

5. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ve společnosti Avnet proběhla na začátku prosince personální změna v divizi Education na pozici PR specialist.

Petra Nováková, AvnetPetra Nováková, která doposud ve společnosti Avnet zastávala pozici test center administrator, nahradila svou odcházející kolegyni Terezu Pražákovou. Se změnou byla tato pozice přejmenována na education & PR specialist.

Ve společnosti Avnet pracuje Petra Nováková již od dubna 2012, kdy začala sbírat zkušenosti na pozici test center administrator a dodnes připravuje pro studenty nejen z řad obchodních partnerů certifikační testy Prometric a Pearson VUE. 

Její náplň práce se v souvislosti s nastávající personální změnou nezmění a Petra bude i nadále pro divizi Education zajišťovat realizaci certifikačních testů. Ke své dosavadní pracovní náplni však přibírá také PR aktivity.

Petra vystudovala obor Marketingová komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a na stejné škole rovněž absolvovala program Mediální studia. V současné době pokračuje v tomto zaměření v podobě doktorského studia.

Ve volném čase si ráda přečte dobrou knížku, vyrábí vlastní šperky, užívá si dobré jídlo, cestování a schází se s přáteli.

Zdroj: Avnet

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících