Lidé: Petr Tošner marketingovým ředitelem pro východní Evropu u Axis Communications

13. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po sedmi letech v IBM přichází Petr Tošner na marketingovou pozici do Axis Communications. Jaké jsou jeho úkoly?

Petr Tošner se stal regionálním marketingovým ředitelem pro Východní Evropu u Axis CommunicationsPetr Tošner přichází do švedské firmy Axis Communications vyrábějící bezpečnostní systémy (IP CCTV). Na pozici regionálního marketingového ředitele bude zodpovědný za rozvoj kompletních marketingových a komunikačních aktivit zaměřených na distributory, partnery, tisk a zákazníky v regionu celé východní Evropy zahrnující Rusko a Společenství nezávislých států.

Dříve působil sedm let v IBM, kde zastával řadu manažerských pozic v regionálním a místním marketingu a obchodě – naposledy post CEE market development manažera. Před IBM pracoval 3 roky pro Microsoft.

Petr Tošner je držitelem titulů MBA z britské Warwick Business School and Ing. (informační management) z Univerzity Hradec Králové. Ve volném čase se kromě své rodiny věnuje vysokohorské turistice a běhu.

Zdroj: Axis Communications

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi