Lidé: Petr Matoušek se stal marketingovým ředitelem Mall.cz

25. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z hlavních českých e-tailerů Mall.cz relativně krátce změnil obsazení pozice marketingového ředitele.

O změně na postu marketingového ředitele společnosti Mall.cz, který nově zastává Petr Matoušek, informoval server Lupa.cz. Podle veřejných informací v profilu na LinkedIn doposud Petr Matoušek drží pozici partnera ve společnost Performio.

Dříve pracoval jako group product&marketing manager v Centrum Holdings nebo ředitel onlinu v Ringieru.

Předtím na pozici působil pouhé dva měsíce Filip Kahoun, který jako dřívější zástupce nahradil odcházejícího marketingového ředitele Petra Krále.

Tuto změnu Lupě potvrdila i mluvčí Mallu Michaela Gregorová: „Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje.

Zdroj: Lupa.cz, LinkedIn, Médiář.cz

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %