Lidé: Petr Matoušek se stal marketingovým ředitelem Mall.cz

25. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z hlavních českých e-tailerů Mall.cz relativně krátce změnil obsazení pozice marketingového ředitele.

O změně na postu marketingového ředitele společnosti Mall.cz, který nově zastává Petr Matoušek, informoval server Lupa.cz. Podle veřejných informací v profilu na LinkedIn doposud Petr Matoušek drží pozici partnera ve společnost Performio.

Dříve pracoval jako group product&marketing manager v Centrum Holdings nebo ředitel onlinu v Ringieru.

Předtím na pozici působil pouhé dva měsíce Filip Kahoun, který jako dřívější zástupce nahradil odcházejícího marketingového ředitele Petra Krále.

Tuto změnu Lupě potvrdila i mluvčí Mallu Michaela Gregorová: „Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje.

Zdroj: Lupa.cz, LinkedIn, Médiář.cz

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě