Hlavní navigace

Lidé: Petr Matoušek se stal marketingovým ředitelem Mall.cz

25. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z hlavních českých e-tailerů Mall.cz relativně krátce změnil obsazení pozice marketingového ředitele.

O změně na postu marketingového ředitele společnosti Mall.cz, který nově zastává Petr Matoušek, informoval server Lupa.cz. Podle veřejných informací v profilu na LinkedIn doposud Petr Matoušek drží pozici partnera ve společnost Performio.

Dříve pracoval jako group product&marketing manager v Centrum Holdings nebo ředitel onlinu v Ringieru.

Předtím na pozici působil pouhé dva měsíce Filip Kahoun, který jako dřívější zástupce nahradil odcházejícího marketingového ředitele Petra Krále.

Tuto změnu Lupě potvrdila i mluvčí Mallu Michaela Gregorová: „Filip Kahoun funkci opustil po vzájemné dohodě, ve firmě už nepracuje.

Zdroj: Lupa.cz, LinkedIn, Médiář.cz

Čtěte dále

Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI