Lidé: Petr Kuboš je corporate sales manager Kaspersky Lab pro východní Evropu

15. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Kaspersky Lab
Do Kaspersky přichází z Avastu, kde vyhledával obchodní příležitosti v regionu EMEA. Ze své nové pozice bude zodpovědný především za prodej bezpečnostních řešení pro korporace, operátory nebo poskytovatele služeb, ale i za vývoj a prodej řešení formou SaaS.

Společnosti Kaspersky Lab jmenovala Petra Kuboše na pozici corporate sales manager. Na starosti bude mít především rozvoj obchodních aktivit společnosti ve východní Evropě.

Zaměří se zejména na komplexní bezpečnostní řešení pro B2B segment, konkrétně pro velké korporace, podniky, mobilní operátory nebo poskytovatele služeb. Dalším neméně důležitým úkolem Petra Kuboše bude vývoj a prodej bezpečnostních řešení formou SaaS (Software as a Service).

Petr Kuboš má více než 15 let zkušeností především z oboru telekomunikací. Působil v oddělení prodeje korporátním zákazníkům ve společnosti Eurotel a následně Telefonica Czech Republic. Pracoval také v dalších významných společnostech zabývajících se výrobou mobilních telefonů jako například Sagem, ZTE Czech či LG Electronics.

Před nástupem do Kaspersky Lab zastával pozici business development managera ve společnosti Avast, v níž se staral o vyhledávání nových obchodních příležitostí v regionu EMEA.

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi