Petr Chaloupka (40) absolvoval České vysoké učení technické v Praze a do společnosti Tech Data si přináší dlouholeté zkušenosti z oboru prodeje softwaru. Před nástupem do nové pozice působil ve společnosti Siemens PLM Software, kde zastával pozici SW Application Engineer a později Sales Manager.
Jeho hlavním úkolem v nové pozici má být podpora všech marketingových aktivit spojených s produkty Autodesku. Od určování marketingové strategie pro jednotlivé produkty, přes komunikaci marketingových aktivit s Autodeskem až po realizaci akcí pro marketingovou podporu prodejců. Cíl si Petr Chaloupka stanovil v nové pozici prostý potřeby dalšího vysvětlování – pomoci k dalšímu růstu společnosti.
Toho chce Petr Chaloupka dosáhnout i pomocí nové marketingové strategie, ta ale nepřijde okamžitě. „Zatím se seznamuji se stávající strategií, takže je zatím předčasné o nové strategii mluvit. Blíží se nový finanční rok Tech Data Distribution a v rámci plánování se určitě budeme uvnitř firmy o strategii bavit. Já osobně věřím v této těžké době v přímý marketing a rád bych také využil všechny možnosti, které nabízí bouřlivý vývoj on-line marketingu,“ uvedl pro Channelworld Petr Chaloupka.
Dále také doplnil, že Autodesk má v současnosti zajímavý program pro marketingovou podporu partnerů nazvaný Sales Development Fund. Ten motivuje partnery více investovat do marketingu a pomáhá jim naplánovat společně s distributorem marketingové aktivity. Tech Data je výhradím distributorem Autodesku pro ČR i SR.