Lidé: Pavel Zmitko řídí prodej interních disků WD, Martin Káňa vede jejich marketing

3. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LinkedIn
Tým Western Digital pro interní disky má nové šéfy prodeje a marketingu. Důvodem je zvýšení efektivity spolupráce obou složek.

Společnost WD oznámila dvě personální změny v manažerském týmu, přičemž se obě týkají segmentu interních disků. Novým sales managerem pro tyto produkty se stal Pavel Zmitko (na fotografii), který na pozici nahradil Jiřího Olejníka, jenž se v rámci společnosti přesouvá na jinou pozici.

Zmitko bude zodpovědný za prodej interních disků na českém i slovenském trhu. Ve WD již 7 let, na česko-slovenském IT trhu se pohybuje již dvě desetiletí.

V souvislosti s touto změnou došlo i výměně na postu šéfa marketingové podpory interních disků. Tím se stal Martin Káňa. Důvodem této změny je podle WD snaha dosažení efektivnější spolupráce prodejních a marketingových manažerů.

V týmu manažerů pro externí disky k žádným změnám nedochází.

Zdroj: WD

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP