Lidé: Pavel Zmitko řídí prodej interních disků WD, Martin Káňa vede jejich marketing

3. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LinkedIn
Tým Western Digital pro interní disky má nové šéfy prodeje a marketingu. Důvodem je zvýšení efektivity spolupráce obou složek.

Společnost WD oznámila dvě personální změny v manažerském týmu, přičemž se obě týkají segmentu interních disků. Novým sales managerem pro tyto produkty se stal Pavel Zmitko (na fotografii), který na pozici nahradil Jiřího Olejníka, jenž se v rámci společnosti přesouvá na jinou pozici.

Zmitko bude zodpovědný za prodej interních disků na českém i slovenském trhu. Ve WD již 7 let, na česko-slovenském IT trhu se pohybuje již dvě desetiletí.

V souvislosti s touto změnou došlo i výměně na postu šéfa marketingové podpory interních disků. Tím se stal Martin Káňa. Důvodem této změny je podle WD snaha dosažení efektivnější spolupráce prodejních a marketingových manažerů.

V týmu manažerů pro externí disky k žádným změnám nedochází.

Zdroj: WD

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?