Lidé: Pavel Zentrich ředitelem spotřebitelského segmentu Microsoftu

7. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na pozici ředitele spotřebitelského segmentu v Microsoftu nastoupil Pavel Zentrich. Odkud přináší své zkušenosti?

Pavel Zentrich (43) byl s platností 26. září jmenován na pozici ředitele spotřebitelského segmentu ve společnosti Microsoft. Pavel Zentrich (43) byl s platností od 26. 9. 2011 jmenován na pozici ředitele spotřebitelského segmentu ve společnosti Microsoft. V nové pozici je zodpovědný zejména za rozvoj a prohlubování obchodních vztahů s koncovými zákazníky firmy.

Velmi si vážím příležitosti pracovat pro tak významnou společnost, jakou je Microsoft a věřím, že zde zúročím všechny své dosavadní pracovní zkušenosti. Mým cílem je společně se svými kolegy pracovat jako silný tým, navázat na komunikaci se stávajícími zákazníky a kontinuálně jim představovat chytrá řešení, která pro ně Microsoft připravuje,“ uvedl v tiskové zprávě Pavel Zentrich.

bitcoin školení listopad 24

Pavel Zentrich přichází do Microsoftu ze společnosti Dell Computer, kde jako generální ředitel a později regionální ředitel divize pro koncové zákazníky strávil poslední tři roky. Dříve působil ve společnostech Sony a Sony Ericsson, kde zastával senior pozice na lokální a regionální úrovni. Své zkušenosti sbíral také v Nizozemsku, Německu, Itálii a Rusku.

Pavel Zentrich vystudoval obchod a marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hovoří anglicky, rusky, italsky a německy. K jeho koníčkům patří četba, rocková hudba a cestování. Ve volném čase se věnuje především rodině a svým třem dětem.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group