Hlavní navigace

Lidé: Pavel Jankovský posiluje marketing O2

22. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Telefónica
Novým ředitelem marketingové komunikace společnosti Telefónica (O2) se stal Pavel Jankovský. S jakými zkušenostmi přichází? Co vše bude mít na starost?

Telefónica, která na českém trhu poskytuje telekomunikační služby pod značkou O2, má nového ředitele pro marketingovou komunikaci. Stal se jím Pavel Jankovský, který tak kromě marketingové komunikace bude zodpovědný za sponzorské aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,” uvedl ve zprávě pro média Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Pavel Jankovský se v posledních čtyřech letech věnoval návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky z České republiky i mimo ni. Pracoval pro televizní skupinu Prima, kdy měl na starost kompletní rebranding jejího hlavního kanálu a zároveň zavedení kanálu Prima Cool.

Zdroj: Telefónica

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello