Lidé: Pavel Jankovský posiluje marketing O2

22. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Telefónica
Novým ředitelem marketingové komunikace společnosti Telefónica (O2) se stal Pavel Jankovský. S jakými zkušenostmi přichází? Co vše bude mít na starost?

Telefónica, která na českém trhu poskytuje telekomunikační služby pod značkou O2, má nového ředitele pro marketingovou komunikaci. Stal se jím Pavel Jankovský, který tak kromě marketingové komunikace bude zodpovědný za sponzorské aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,” uvedl ve zprávě pro média Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Pavel Jankovský se v posledních čtyřech letech věnoval návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky z České republiky i mimo ni. Pracoval pro televizní skupinu Prima, kdy měl na starost kompletní rebranding jejího hlavního kanálu a zároveň zavedení kanálu Prima Cool.

Zdroj: Telefónica

Čtěte dále

Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně