Všechny marketingové role včetně marketingové komunikace, segmentového marketingu, produktového řízení a komplexních zákaznických řešení společnosti GTS Czech byly sjednoceny do jedné divize.
Jejím ředitelem se stal Pavel Brabenec (41), dosavadní ředitel divize produktů a projektového řízení. „Úkolem nově vytvořené divize marketingu je řízení a tvorba produktů, služeb a řešení důsledně vycházející ze znalostí potřeb zákazníků,“ uvedl v tiskovém oznámení nově zvolený ředitel divize marketingu společnosti GTS Czech.
Pavel Brabenec během své více než osmnáctileté praxe pracoval v různých telekomunikačních společnostech. V Českém Telecomu zastával pozici výkonného ředitele pro plánování a návrh sítí, řízení zákaznických řešení a projektů. Do společnosti GTS Czech přišel na začátku roku 2008 ze společnosti IBM Global Business Services, kde pracoval čtyři roky ve funkci manažera zákaznických řešení pro telekomunikační operátory v rámci regionu střední a východní Evropy, Afriky a Blízkého východu.
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVÚT v Praze se specializací na telekomunikační systémy a na University of Pittsburgh ve Spojených státech získal titul MBA. Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a kultuře. Mezi jeho nejoblíbenější sportovní aktivity patří přístrojové potápění, cyklistika, lyžování, vysokohorská turistika a jízda na koni. Je ženatý a má dva syny. Plynně hovoří anglicky a dorozumí se také rusky.
Změny na dalších postech
Tereza Vránková, která doposud působila jako ředitelka marketingové komunikace GTS Czech, se stala ředitelkou marketingové komunikace mateřské skupiny GTS Central Europe. PR manažerka GTS Czech Lucie Řeřichová pak nyní rovněž zastává stejnou pozici v rámci skupiny GTS CE.
Pavel Brabenec je i nadále přímo podřízen Davidovi Šitovi, generálnímu řediteli GTS Czech. Tereza Vránková i Lucie Řeřichová jsou po současných změnách přímo podřízeni Miloši Mastníkovi, viceprezidentovi pro marketing skupiny GTS CE. Tereza Vránková i Lucie Řeřichová mají nyní za cíl sjednotit marketingové, respektive PR aktivity v rámci regionu střední a východní Evropy a koordinovat tyto aktivity v jednotlivých zemích. Lucii Řeřichové zůstává i nadále odpovědnost za PR GTS Czech na českém trhu.
Zdroj: GTS Czech