Lidé: Monika Luberová je finanční ředitelkou Okin Group

6. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dosud působila na pozici finanční ředitelsky značky Okin BPO. Nyní bude mít na starost finanční řízení celé skupiny.

Novou finanční ředitelkou skupiny Okin Group, která zastřešuje značky Okin BPO a Okin Facility, se k 1. 5. 2014 stala Monika Luberová (38).

Ve funkci bude odpovědná za strategické finanční řízení skupiny a za řízení podpůrných služeb v odborech financí, práva, centrálního nákupu, lidských zdrojů, autoprovozu a IMS.

Pevně věřím, že na této pozici budu moci plně využít doposud získané zkušenosti z oblasti finančního řízení z České republiky i zahraničí a pracovat na dalším rozvoji služeb poskytovaných skupinou Okin. Mým cílem je efektivně optimalizovat náklady, zlepšit řízení cash flow a přispět tak k ekonomické a finanční stabilitě firmy,“ uvedla Monika Luberová ke svému jmenování.

Monika Luberová naposledy působila jako finanční ředitelka značky Okin BPO v Ostravě. Předchozí zkušenosti s finančním řízením získala jako CFO společnosti DHL Express v Budapešti.

bitcoin školení listopad 24

Monika Luberová získala titul MBA na Nottingham Trent University v Brně a titul Ing. na Slezské univerzitě v Opavě. S partnerem vychovává tři děti.

Zdroj: Okin Group

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi