Miloš Mastník (39) bude v nové pozici zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentového marketingu. Do společnosti GTS Czech nastoupil již v roce 2004 a na starosti měl produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.
V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek. Před nástupem do GTS působil Miloš Mastník v Českém Telecomu.
„Vytvoření nové regionální pozice marketingu GTS je součástí naší strategie směřovat ke konsolidaci a sjednocení marketingových aktivit celé skupiny,“ komentoval jmenování Adam Sawicki, generální ředitel skupiny GTS.
Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh.
Zdroj: GTS