Lidé: Miloš Mastník je ředitelem pro obchod a marketing ve společnosti ČD - Telematika

2. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ČD - Telematika
Na nově vzniklou pozici přichází z T-Mobilu, kde působil jako šéf firemního marketingu.

Společnost ČD – Telematika oznámila, že vytvořila novou pozici ředitele pro obchod a marketing, na kterou k 1. 10. jmenovala Miloše Mastníka. Nově vytvořená pozice v sobě sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum.

Úkolem nového ředitele bude řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu.

Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou ideální předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl Miloš Mastník ke svému jmenování.

V oblasti telekomunikací pracuje Miloš Mastník od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, v letech 2004–2011, zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. Od roku 2012 pak pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.

bitcoin_skoleni

Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze a získal na titul MBA University of Pittsburgh, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje běhu na lyžích, volejbalu, golfu a basové kytaře, nejraději však cestuje.

Zdroj: ČD - Telematika

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
EET Group převezme divizi Moravia Consulting, posílí v oblasti náhradních dílů
EET Group převezme divizi Moravia Consulting, posílí v oblasti náhradních dílů
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Allegro: Polovina Čechů chce využít Black Friday, hledí ale i na bezpečné nakupování
Allegro: Polovina Čechů chce využít Black Friday, hledí ale i na bezpečné nakupování
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR