Společnost ČD – Telematika oznámila, že vytvořila novou pozici ředitele pro obchod a marketing, na kterou k 1. 10. jmenovala Miloše Mastníka. Nově vytvořená pozice v sobě sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum.
Úkolem nového ředitele bude řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu.
„Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou ideální předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl Miloš Mastník ke svému jmenování.
V oblasti telekomunikací pracuje Miloš Mastník od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, v letech 2004–2011, zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. Od roku 2012 pak pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.
Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze a získal na titul MBA University of Pittsburgh, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje běhu na lyžích, volejbalu, golfu a basové kytaře, nejraději však cestuje.
Zdroj: ČD - Telematika