Michal Holba se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici firmy v klíčových oblastech inteligentní znalosti zákazníků, správy rizika a velkých dat.
Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.
Michal Holba přichází do marketingového týmu SASu s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT.
Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu. Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.
Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a master of project management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.
Zdroj: SAS