Lidé: Michal Holba alliance & marketing managerem společnosti SAS

22. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: SAS
Společnost SAS, dodavatel řešení a služeb podnikové analýzy, přijala od října do managementu Michala Holbu na pozici alliance & marketing manager.

Michal Holba alliance & marketing manager společnosti SASMichal Holba se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici firmy v klíčových oblastech inteligentní znalosti zákazníků, správy rizika a velkých dat.

Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

Michal Holba přichází do marketingového týmu SASu s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT.

Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu.  Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a master of project management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.

Zdroj: SAS

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi