Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services, jejímž cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky.
Ředitelem nové jednotky byl jmenován Martin Vokřál, který v CCV doposud zastával pozici produktového manažera pro Microsoft Dynamics CRM.
Nově založená divize je podle CCV reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky, uvádí společnost. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. Do produktového portfolia nové divize bude zároveň spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure.
Šéf nové divize Martin Vokřál dříve působil v několika obchodních pozicích a jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Ve volném čase se věnuje hře na piano, lyžování a společenskému tanci.
Zdroj: CCV Informační systémy