Martin Tolar nastoupil do pozice ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy s platností od 1. 9. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu SMB v České republice. Před příchodem do Microsoftu působil jako country manažer Tech Data Distribution. Dříve také zastával pozice ředitele Futurelab Holding a manažera rozvoje obchodu v Johnson & Johnson a Pfizer. Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy.
Manažerem marketingu se s účinností od 15. září stal Alois Balíček, který v Microsoftu působí 3 roky. Do svého jmenování na novou pozici působil jako manažer marketingové komunikace. Dříve působil jako account director v reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.
Alois Balíček je ženatý a v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Zdroj: Microsoft