Martin Rak bude mít za úkol spolupráci s distributory a poskytování podpory pro klíčové zákazníky společnosti TP-Link v ČR.
Na nové pozici ponese zodpovědnost za rozvoj prodejních kanálů, podporu a komunikaci s klíčovými partnery.
Cílem jeho aktivit by mělo být další zlepšení pozice značky, která se na českém trhu vyskytuje již pět let. Novinkou společnosti jsou webové stránky lokalizované do češtiny.
Felix Wang, který má ve společnosti TP-LINK na starost dohled nad českým trhem, ke jmenování Martina Raka uvedl v oznámení médiím: „TP-Link má na českém trhu velmi dobrou pozici u ISP providerů a e-tailu, kterou bychom chtěli dále rozvíjet a navázat na ni v průběhu příštího roku i v dalších oblastech. Martinovy dlouhodobé zkušenosti s rozvojem značek v rámci prodejních kanálů na českém trhu IT by měly výrazně podpořit splnění tohoto cíle.“
13 let zkušeností z distribučních firem
Martin Rak pracoval více než 11 let na několika pozicích v rámci české pobočky Tech Data Distribution, přičemž poslední tři roky působil jako business unit manager pro periferie, supplies a počítačové komponenty. V rámci této pozice byl zodpovědný za rozvoj a obchodní výsledky pro všechny dodavatele v této oblasti.
Dva roky zastával také pozici key account managera ve společnosti Actebis Computer (dnes ABC Data) a dva roky pracoval na pozici obchodního specialisty pro Hitachi a Seagate v H&J Computer.
Volné chvíle tráví Martin Rak nejraději se svou letos narozenou dcerou. Najde si však čas také na sportovní relaxaci třeba na in-line bruslích.
Zdroj: TP-Link, ChannelWorld