Martin Koubík přebírá v Tech Datě kompletní agendu související s marketingovou komunikací. Ve společnosti působí už od října roku 2005, dosud jako manažer pro spotřební elektroniku. Zkušenosti s marketingem získal i z několika dalších pozic. Pracoval jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Grundig, za marketing byl odpovědný také jako manažer pro střední a východní Evropu ve firmě Premiere Hotel Entertainment.
Tech Data v současnosti prochází vnitřní restrukturalizací a větší důraz chce klást zejména na oblast malých a středních podniků (SMB). Úkolem nového marketingového manažera tak bude přenesení provedených vnitřních změn do komunikační strategie distributora. „Očekává se ode mě v marketingu nový směr zaměřený na zákazníky, proaktivnost a vyhledávání nových příležitostí," uvedl Martin Koubík pro ChannelWorld.
On sám považuje nabídku pozice MarCom Managera Tech Data Distribution za velkou výzvu. „O marketing se zajímám již delší dobu a své jmenování vnímám jako příležitost posunout se, naučit se nové věci a využít svou kreativitu," řekl dále Martin Koubík.
První akcí, na které budete mít příležitost setkat se s novým marketingovým manažerem, a také s řadou partnerů Tech Daty z řad výrobců, bude Tech Data Beach Party. Tradiční setkání se svými VIP resellery pořádá distributor 11. a 12. září.
„Rád bych Evě Cílkové poděkoval za její práci a popřál ji v nové životní roli, podobně jako Martinovi Koubíkovi v jeho nové pozici, hodně štěstí," komentoval změny ve firmě Martin Tolar, generální ředitel společnosti Tech Data Distribution. Za redakci ChannelWorldu se k přání připojujeme.