Martin Kočí (40) bude na pozici obchodního a marketingového ředitele zodpovědný za vedení obchodního týmu a rozvoj strategických obchodních a marketingových aktivit. Na starost bude mít také rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky.
Řízení obchodu a marketingu dříve spadalo do odpovědnosti předsedy představenstva Michala Beránka. V rámci růstu firmy a s tím spojené nové strategie se vedení OpenOne rozhodlo tyto aktivity samostatně vyčlenit a vytvořit tak samostatnou pozici obchodního a marketingového ředitele.
Do OpenOne přichází Martin Kočí ze společnosti Dimension Data, kde působil jako obchodní ředitel a zároveň zastával pozici člena představenstva. Dříve pracoval na manažerských obchodních pozicích ve společnostech Unreal Technology a Expert & Partner engineering.
Martin Kočí absolvoval několik vzdělávacích programů včetně MBA action learning. Ve volném čase se věnuje golfu a cestování.
Zdroj: OpenOne, ChannelWorld