Lidé: Martin Kaiser marketingovým ředitelem ve společnosti Kerio pro střední Evropu

11. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Z dosavadního Polska a Ruska rozšířil Martin Kaiser působnost na celou střední Evropu.

Martin Kaiser, Kerio TechnologiesMartin Kaiser (*1975) nyní působí v pražské kanceláři společnosti Kerio, kde je zodpovědný za řízení marketingových aktivit propagujících produkty obchodním partnerům a koncovým zákazníkům.

Nyní se postaví do čela čtyřčlenného týmu jako vedoucí produktového a field marketingu a public relations. Jeho pozice vznikla v rámci sjendocení vnitrofiremní struktury.

Kaiser doposud v Keriu působil na pozici marketingového ředitele pro Polsko a Rusko. V té době se jako ředitel zasloužil o uzavření partnerské smlouvy mezi Kerio Technologies a polským distributorem, společností Connect Distribution.

bitcoin_skoleni

Kaiser se také uplatnil při výběru marketingového managera pro ruskou kancelář v Moskvě. Pod vedením Martina Kaisera proběhlo i vydání produktu Kerio Operator 1.1, který  společnosti Kerio Technologies zpřístupnil  nové trhy.

Martin Kaiser před vstupem do společnosti Kerio pracoval pro společnost Fujitsu Siemens Computers. Na City University of Seattle získal titul BSBA v obchodu a marketingu a ovládá čtyři jazyky.

Zdroj: Kerio

Čtěte dále

Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší