Lidé: Martin Brablec specialistou na PR a komunikaci v Czech Computer

2. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Marketingové oddělení Czech Computeru se rozrostlo o pozici specialisty na PR a komunikaci o Martina Brablce. Jaké jsou jeho úkoly v týmu a odkud si přináší zkušenosti?

Martin Brablec  vystudoval digitální média a politologii na Masarykově univerzitě a ve volném čase se věnuje cestování a vaření. Martin Brablec (25) má ve společnosti Czech Computer na starost vztahy s médii, komunitní komunikaci a naplňování nové firemní komunikační strategie. Na pozici nahradil Martina Doležala.

Marketing Czech Computer posílil o specialistu s několikaletými zkušenostmi v oblasti marketingové komunikace. S Martinem Brablecem tak přichází do týmu člověk, který nám pomůže především v naplňování cílů nové komunikační strategie společnosti,” uvedl v tiskovém oznámení Marek Šalanda, ředitel marketingu Czech Computer.

Do společnosti Czech Computer přichází Martin Brablec po více než čtyřletém působení v brněnské agentuře Sova Net, kde zastával práci vedoucího copywritera a konzultanta internetového marketingu. Kromě toho se také jako konzultant věnoval mediálnímu plánování značky Ytong na internetu a přednáškové činnosti.

Zdroj: Czech Computer

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi