Do týmu jednoho z největších internetových prodejců výpočetní techniky a elektroniky přišel Marek Šalanda (35) z pozice ředitele marketingu společnosti Intelek, distributora s přidanou hodnotou (VAD) v oblasti komponent datových a telekomunikačních sítí. Předtím pracoval téměř 10 let v předních odborných ICT vydavatelstvích na pozici šéfredaktora a později člena managementu. Specializoval se přitom na rozjezdy nových mediálních projektů.
O marketing internetového obchodu s více než miliardovým obratem se dříve starali přímo majitelé obchodu. Pro nástup nového ředitele se rozhodli z důvodu nové strategie expanze firmy Czech Computer na českém trhu. Do té patří mimo jiné otevírání kamenných poboček pro výdej zboží, které má internetový obchodník v současnosti již čtyři.
„V tuto chvíli probíhají výběrová řízení na některé další pozice v marketingovém oddělení, současně s tím nastává převedení veškerých marketingových aktivit, které byly dosud rozděleny do různých částí firmy, pod jedno oddělení, abychom mohli komunikovat jednotně. K tomu bude sloužit i nově vytvářená komunikační strategie,“ upřesnil pro ChannelWorld první kroky v pozici Marek Šalanda.
Nový ředitel marketingu CZC.CZ příležitostně nadále působí jako autor v řadě médií. Pro tištěný speciál ChannelWorldu pořádá pravidelná diskusní setkání se zástupci resellerů, distributorů a výrobců IT. Mezi jeho zájmy dále patří především cykloturistika. Na kole absolvoval měsíční až několikaměsíční přejezdy kontinentů a jejich částí. Zážitky a zkušenosti ze svých cest publikuje, nebo o nich přednáší.
Pro více informací zamiřte na www.czc.cz.
Zdroj: ChannelWorld, Czech Computer