Lidé: Mall.cz má nové šéfy obchodu a marketingu

1. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Mall.cz
Obchodním ředitelem se stal Tomáš Kučera, novým ředitelem marketingu je David Arzt.

Netretail Holding, mateřská společnost internetového obchodu Mall.cz, oznámil nástup dvou nových posil do managementu.

Na pozici obchodního ředitele nastoupil Tomáš Kučera (na fotografii vlevo) a za marketing bude nově zodpovídat David Arzt.

Tomáš Kučera (48) do Mallu přichází po 9 letech ve společnosti Electroworld, kde v posledních 6 letech působil na pozici obchodního šéfa IT segmentu pro Česko a Slovensko.

Mým hlavním úkolem v Mallu bude udržení dvouciferného růstu obratu. Ve spolupráci s klíčovými značkami na trhu také chceme vyprofilovat jednotlivé obory tak, abychom zákazníkům poskytli plně komfortní nákupní prostředí na úrovni specialistů v daném oboru,” nastínil Kučera hlavní úkoly, které ho čekají.

David Arzt (36) má za sebou má 10 let v mezinárodních marketingových pozicích u předních výrobců mobilních telefonů (Motorola, Samsung nebo Huawei) a řízení marketing operations ve společnosti AAA Auto.

bitcoin školení listopad 24

Mou ambicí je, aby se Mall stal zákazníky preferovaným (love)brandem a nejoblíbenější destinací pro online nákupy na všech trzích, kde působíme,“ definoval David Arzt své cíle.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě