Lidé: Lukáš Antoš vede marketing Samsungu

7. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak oznámila nástup Lukáše Antoše na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele.

Lukáš Antoš, SamsungLukáš Antoš se stal marketingovým ředitelem Samsungu pro Českou republiku a Slovensko s platností od 1. 2. 2013.

Jde o nově vytvořenou pozici, na které Antoš zastřeší všechny marketingové aktivity – tedy oddělení brand marketingu a retail marketingu, které nadále povedou Marek Havlíček a Easton Kim.

Lukáš Antoš přichází ze společnosti Telefónica O2, kde působil od dubna 2010 na pozici ředitele značky, marketingové komunikace a sponzoringu. Dříve pracoval také na marketingových pozicích ve firmě Vodafone Czech Republic a pomáhal budovat značku operátora U:fon.

Zkušenosti získal také v oblasti FMCG u značek Unilever Bestfoods, Johnson and Johnson.

Lukáš Antoš je absolventem Sheffield Hallam University – Master in Business Administration. Je ženatý, má dvě děti a mezi jeho zájmy patří golf, jízda na horském kole, vaření pro přátele i rychlá auta.

Zdroj: Samsung Electronics

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem