Lukáš Antoš se stal marketingovým ředitelem Samsungu pro Českou republiku a Slovensko s platností od 1. 2. 2013.
Jde o nově vytvořenou pozici, na které Antoš zastřeší všechny marketingové aktivity – tedy oddělení brand marketingu a retail marketingu, které nadále povedou Marek Havlíček a Easton Kim.
Lukáš Antoš přichází ze společnosti Telefónica O2, kde působil od dubna 2010 na pozici ředitele značky, marketingové komunikace a sponzoringu. Dříve pracoval také na marketingových pozicích ve firmě Vodafone Czech Republic a pomáhal budovat značku operátora U:fon.
Zkušenosti získal také v oblasti FMCG u značek Unilever Bestfoods, Johnson and Johnson.
Lukáš Antoš je absolventem Sheffield Hallam University – Master in Business Administration. Je ženatý, má dvě děti a mezi jeho zájmy patří golf, jízda na horském kole, vaření pro přátele i rychlá auta.
Zdroj: Samsung Electronics