Společnost Lenovo, výrobce osobních počítačů, oznámila personální změny ve svém lokálním českém marketingovém týmu. Marketingovou manažerkou její české pobočky je nově od počátku září Lucie Orlovská.
V této funkci bude mít na starost plánování a realizaci veškerých marketingových kampaní společnosti Lenovo v České republice.
Na manažerský post postupuje po více než dvouleté zkušenosti se zajišťováním marketingových aktivit společnosti Lenovo na českém trhu.
Předtím pracovala ve společnosti JCDeacux, která působí v oblasti outdoorové reklamy,jako marketingová a prodejní specialistka.
Lucie Orlovská vystudovala vysokou školu ESMA (Escuela Superior de Marketing y Administración). K jejím koníčkům patří především sport, tanec a cestování.
Robert Janásek povýšil
Dosavadní marketingový manažer Robert Janásek povýšil na regionálního marketingového manažera pro oblast EET.
Nově tak bude zodpovídat za koordinaci marketingových aktivit společnosti Lenovo v rámci celého východoevropského regionu a také Turecka.
Pro Lenovo pracuje necelých pět let.
Dosud vedle působení v české pobočce tohoto výrovce počítačů zajišťoval také channel marketing na regionální úrovni.
Předtím sbíral zkušenosti s marketingem v telekomunikační společnosti Telefónica, kde se věnoval segmentu domácností a drobných podnikatelů na českém trhu.
Zdroj: Lenovo