Lidé: Luboš Prajer vedoucím marketingu ve společnosti Anect

14. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Anect si z řad svých dosavadních zaměstnanců vybrala nového šéfa marketingového oddělení. Co bude mít Luboš Prajer na starost a jaké má zkušenosti?

Lidé: Luboš Prajer ve společnosti Anect povede marketingové odděleníSpolečnost Anect oznámila, že její marketingové oddělení povede Luboš Prajer (*1971), který ve firmě pracuje od roku 2009.

V pozici produktového manažera doposud především řídil tvorbu produktů v oblastech managed services, datových center, bezpečnosti a ICT management & consulting.

V nové pozici vedoucího marketingového oddělení je jeho hlavním úkolem vedení týmu zastřešujícího marketing, public relations a řízení vztahů s obchodními partnery společnosti Anect.

Luboš Prajer též bude zodpovědný za přípravu komunikace nového produktového portfolia.

Před příchodem do společnosti Anect působil v letech 1997 až 2009 ve společnosti SPT Telecom, později  Český Telecom a Telefónica O2.

bitcoin školení listopad 24

Naposledy se v největším českém telekomunikačním poskytovateli jako senior product manager zabýval řízením tvorby produktů, monitoringem jejich životního cyklu a vyhodnocováním trendů na trhu bezpečnostních produktů a služeb.

Luboš  Prajer je ženatý, má dvě dcery a ve svém volném  čase se nejraději věnuje vytrvalostnímu běhu, volejbalu a rodině.

Zdroj a foto: Anect

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi