Edita Mrkousová (42) bude mít na pozici ředitelky korporátního marketingu v kompetenci strategické vedení značky, ATL, BTL, on-line, public relations, interní komunikaci, sponzoring a in-store marketing. V LG Electronics CZ pracuje od roku 2009, kdy zastávala pozici manažera pro globální kulturu a inovace.
Zkušenosti nasbírala například při svém působení u mobilního operátora Oskar/Vodafone, kde měla na starost strategii a rozvoj značky, marketingové a sponzoringové činnosti a interní komunikaci.
Edita Mrkousová absolvovala Karlovu univerzitu v Praze a University of California v Berkeley. Je vdaná, má dva syny (13, 8) a mezi její záliby patří kromě rodiny a přátel, humor, sport (windsurfing, kolečkové brusle, lyžování) a design.
Pavel Kolář (38) nastoupil na pozici obchodního ředitele divize spotřební elektroniky (Home Entertainment a Home Appliance) za Roberta Šimla. V LG je nyní zodpovědný za obchodní aktivity obou produktových divizí.
V letech 2009 - 2010 působil na pozici generálního manažera slovenské pobočky Hyundai Motor Czech. Předchozích 13 let pracoval v Sony Czech na různých marketingových a obchodních pozicích, včetně pozic s odpovědností za regiony střední a jihovýchodní Evropy.
Pavel Kolář vystudoval ekonomickou fakultu Západočeské Univerzity v Plzni. Je ženatý, má syna (7 let) a dceru (3 roky). Ve volném čase se věnuje rodině a sportu, především lyžování, horskému kolu a motoristickému sportu.
Zdroj: LG Electronics CZ, ChannelWorld