Lidé: Klára Benešová je koordinátorkou marketingu v Brotheru

24. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Brother
Na pozici nahradila Veroniku Ondrůjovou.

V české pobočce společnosti Brother došlo k personální změně na pozici marketingové koordinátorky. Odcházející Veroniku Ondrůjovou v této funkce nahradí Klára Benešová. Ta bude zodpovědná za propagační materiály, přípravu firemních akcí, dohled nad marketingovými projekty, PR, vztahy s médii a partnery.

Klára Benešová působila poslední čtyři roky jako marketingová specialistka ve stavební společnosti Styl 2000, kde se podílela na přípravě reklamních kampaní pro odběratele a koncové zákazníky nebo organizaci dealerských dnů.

Je absolventkou oboru ekonomie na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity.

Zdroj: Brother

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče