Lidé: Kateřina Plačková posiluje české Lenovo v oblasti prodeje do SMB

7. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Kateřina Plačková bude v české pobočce společnosti Lenovo mí na starost především prodej notebooků ThinkPad a desktopů ThinkCentre. Kde dříve sbírala zkušenosti?

Lidé: Kateřina Plačková posiluje české LenovoNa pozici SMB Sales Representative v české pobočce společnosti Lenovo počátkem prosince nastoupila Kateřina Plačková.

Přišla ze společnosti AT Computers, ve které nejprve pracovala jako obchodní zástupkyně a poté zastávala funkci produktové manažerky, v níž se starala o přípravu a implementaci nákupních, prodejních a marketingových strategií.

V české pobočce výrobce počítačů Lenovo bude třicetiletá Kateřina Plačková ve své funkci zodpovídat za rozvoj obchodních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na obchodní partnery z oblasti malých a středních podniků.

V pozici SMB Sales Representative budu mít na starost zejména prodej produktové řady ThinkPad a ThinkCentre,“ uvedla Kateřina Plačková ve zprávě pro média.

Vystudovala Přírodovědeckou fakultu na Ostravské univerzitě v Ostravě.

K jejím koníčkům patří četba a sport. Věnuje se jízdě na kole, lyžování a spinningu.

Zdroj a úvodní foto: Lenovo

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci