Kamilo Tomáš bude zodpovídat za řízení a rozvoj on-line prodejních kanálů na 21 trzích střední a východní Evropy, včetně České republiky.
V Kaspersky Lab bude mít mimo jiné na starosti rozvoj on-line distribuce, management lokálních zastoupení, implementaci a správu projektů souvisejících s on-line prodejem nebo optimalizaci současných eCommerce platforem, uvádí výrobce.
„Česká republika je pro rozvoj podnikání Kaspersky Lab ve střední a východní Evropě strategickou zemí. Otevřením nové pozice posilujeme naši působnost v Česku i v celém regionu. Podnikání Kaspersky Lab je stejně jako trh se softwarem v regionu hodně rozvinutý a na tomto základě plně rozvíjíme i oba prodejní kanály – online i offline,“ uvedl v oznámení nové pozice Andrej Slobodjanik, ředitel společnosti Kaspersky Lab pro střední a východní Evropu.
Před nástupem do Kaspersky Lab pracoval Kamilo Tomáš několik let v Českých aeroliniích, kde jako senior eCommerce coordinator vedl oddělení eCommerce. Dohlížel zde mimo jiné na implementaci webové analytiky, integraci affiliate systému, vývoj mobilního webu nebo vývoj systémů pro porovnávače cen letenek.
Před tím získal zkušenosti s on-line prodejem ve společnosti 123shop.cz jako projektový manažer a člen dozorčí rady. Vystudoval marketing a management na Australian College of Technology v Sydney.
Zdroj: Kaspersky Lab