Josef Chvála (37) bude na své pozici zodpovídat za rozvoj prodejních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na obchodní partnery dodávající řešení do SMB (malých a středních podniků).
Na dotaz Channelworldu ohledně plánů s partnery pro SMB Josef Chvála odpověděl: „Prodejní kanál označovaný jako SMB je pro společnost Lenovo jednou z mála oblastí, kde hledá potenciál pro další růst a rozvoj. Partnerský program nyní prochází revizí, a proto je předčasné hovořit o tom, jakým způsobem se budou stávající podmínky měnit či upravovat. Cílem českého týmu společnosti Lenovo je kvalitní, srozumitelný a snadno dostupný program, který partnerům nabídne odpovídající profit, profesionální prodejní podporu a dlouhodobou stabilitu.“
Před nástupem do společnosti Lenovo působil v projektu Neural Networks, který se orientuje na využití nejmodernějších vědeckých poznatků inspirovaných architekturou lidského mozku v oblasti komunikace.
V letech 2000 až 2010 pracoval ve společnosti Acer v České republice, později v Jihoafrické republice, kde se primárně orientoval na produktový management.
Lucie Orlovská (27) bude mít na starosti zajištění marketingových aktivit společnosti, marketingem produktu a značky, plánováním a koordinací kampaní a PR až po přípravu a koordinaci promoakcí.
Do Lenova přichází ze společnosti JCDecaux Group, kde získala zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu.
Lucie Orlovská vystudovala španělskou vysokou školu Escuela Superior de Marketing y Administración. Mezi její koníčky patří zejména sport (tenis, snowboard), tanec a cestování.
Zdroj: Lenovo, Channelworld