Jiří Krejčí po úspěšném studiu pedagogiky a psychologie zastával řadu manažerských funkcí v globálních firmách působících ve střední a východní Evropě. Mimo jiné pracoval jako generální ředitel společnosti Exstream Software CEE, kde byl zodpovědný za řízení regionu německy hovořících zemí.
Do GN Netcom Jiří Krejčí nastoupil v roce 2008, kdy přejal zodpovědnost za obchodní strategii a za budování pozice značky Jabra na trhu Bluetooth náhlavních souprav v České a Slovenské republice. S platností od prvního ledna 2010 je odpovědný za řízení obchodních aktivit společnosti v regionu východní Evropy jako Regional Manager Eastern Europe.
Zeptali jsme se jaké plány má nově povýšený manažer na tuzemském trhu. „Pozornost regionálního vedení GN Netcom se v současné době soustředí na nové země, ve kterých se nové distribuční kanály teprve otevírají. Jde například o Rumunsko, Srbsko nebo Chorvatsko. Na lokálním trhu dochází spíše k aktivizaci stávajících partnerů a větší efektivitě firemní komunikace s partnery a zakázníky, ke změně strategie tedy nedochází,“ uvedl Jiří Krejčí.
GN Netcom v České republice, stejně jako v dalších zemích východní Evropy, vybudoval dvojúrovňový distribuční systém. Jeho autorizovaným distributorem pro tuzemské trhy je atlantis telecom, který pečuje o logistiku, technickou podporu a servis a společně s GN řídí partnerský program pro autorizované prodejce. Distributor CPT je autorizovaný pro dodávky příslušenství.
„Partnerský program prodejců GN náhlavních souprav Jabra byl v České republice zaveden v loňském roce. V letošním roce dojde k rozšíření tohoto programu a zlepšení komunikace s partnery zejména prostřednictvím online portálu a další elektronické komunikace,“ upřesnil strategii pro český trh Jiří Krejčí.
Pro více informací navštivte webovou prezentaci značky Jabra. Profil distributora atlantis telecom najdete ve vyhledávači distributorů zde (nejprve se přihlaste).