Jindřich Váša (37 let) se na nové pozici channel sales manager se bude starat o kompletní rozvoj prodejních aktivit společnosti Lenovo v rámci ČR a zastřeší produktový a obchodní tým pro obě řady Think i Idea.
Pro ChannelWorld doplnil, že jeho cílem je nadále posilovat pozici společnosti Lenovo na českém trhu a pokračovat v trvalém a dlouhodobém růstu tržního podílu. Co se týče resellerů, jeho cílem je úspěšně implementovat nové kategorie produktů (např. consumer desktopy a tablet).
Ve společnosti Lenovo (dříve IBM) působí od roku 2003. Poslední 2 roky zastával pozici consumer sales manager, kde úzce spolupracoval s obchodními partnery v oblasti retailu/e-tailu. Podle společnosti má klíčový podíl na úspěšném uvedení produktů IdeaPad/IdeaCentre na český trh a úspěšném rozvoji této produktové řady v poslední době.
Jeho koníčkem jsou rodina a sport (zejména golf a lední hokej).
Petr Berounský (38 let) bude mít v pozici consumer operations sales managera na starosti consumer business management a prodejní operace řady Idea včetně kompletního rozvoje prodejních aktivit v regionu střední a východní Evropy.
Na předchozí pozici v rámci české a slovenské pobočky, kterou zastával 3,5 roku, dosáhl Petr Berounský podle Lenova skvělých výsledků a díky profesionálnímu plánování a vedení přispěl zásadní měrou k výraznému navýšení tržního podílu společnosti Lenovo na českém a slovenském trhu. Dříve pracoval v pozicích topseller manager a local reseller manager. Ve společnosti společnosti Lenovo (dříve IBM) působí od roku 2003.
Ve volném čase se Petr Berounský věnuje své rodině a cestování.
Zdroj: Lenovo, ChannelWorld