Jaroslav Maurenc nastoupil do Mainstream Technologies, kde vede dedikovaný tým Managed Services & Support. Ten poskytue zákazníkům technický servis, proaktivní dohled a odbornou podporu v nepřetržitém režimu pro on-premise i cloudové technologie.
Přichází ze společnosti Microsoft, kde devět let pracoval v různých oblastech, od předprodejní podpory pro významné zákazníky po Premier Support.
Poslední tři roky působil právě v oddělení Premier Support na pozici service delivery manager, kde se zaměřoval na podporu vybraných zákazníků a koordinaci řešení jejich technických problémů.
Před nástupem do společnosti Microsoft strávil jedenáct let jako systémový inženýr, projektový manažer a manažer oddělení podpory u partnerů společnosti Microsoft. Je držitelem mnoha certifikátů Microsoft (MCSE, MCSA, MCP), HP/Compaq (MASE, ASE) i otevřených standardů ITIL a TOGAF.
IT technologiím se věnuje po celý svůj dosavadní profesní život. Absolvoval ČVUT v Praze se specializací na projektování počítačů a sítí.
Zdroj: Mainstream Technologies