Jan Šplíchal je od 1. 7. 2013 regionální marketingový manažer odpovědný za řízení marketingových aktivit pro Českou republiku a Slovensko. Divize Computer Product Solutions vyvíjí a vyrábí odolné mobilní notebooky řady Toughbook a odolné pracovní tablety Toughpad.
V Panasoniku nahradil Radku Uhrinovou po jejím odchodu na sklonku loňského roku. K jeho povinnostem bude patřit dále jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, a posílení povědomí o odolných technologiích firmy Panasonic na trhu.
Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci marketingové strategie pro získávání nových partnerů a obchodních příležitostí.
Šplíchal pracoval na pozici produktového manažera ve společnosti Fujitsu Technology Solutions, kde se věnoval budování značky, uvádění produktů na trh B2B, zajišťování partnerských konferencí, marketingovým aktivitám pro prodejní kanál a přípravě souvisejících materiálů.
Před tím působil ve společnosti CDS (Apple), kde spravoval a podporoval distribuční kanál. V oblasti IT se pohybuje od roku 2002, kdy se stal redaktorem magazínu PC World a od roku 2007 jej vedl v pozici šéfredaktora.
Zdroj: Panasonic