Jan Samko ChannelWorldu potvrdil, že se v blízké době bude měnit obsazení jeho postu marketingového ředitele Okay Holding. Společnost již dříve vypsala na svém webu inzerát na obsazení této pozice.
Okay plánovanou změnu nechce komentovat. Samko na dotaz Channelworldu odpověděl, že doufá v další pokračování jím nastavené marketingové koncepce.
„Věřím však, že i do budoucna bude společnost pokračovat v mnou nastavené marketingové koncepci odborného a kompetentního prodejce elektrospotřebičů i linii MKTG coveru Profesora OKAY, jehož jsem tvůrce,“ napsal ChannelWorldu Jan Samko.
Marketing společnosti Okay vedl Jan Samko od června roku 2014 a zodpovídal za marketingové aktivity a komunikaci celého holdingu (Okay Elektrospotřebiče, Jena Nábytek a síť brněnských obchodů s potravinami Okay Market).
Před příchodem do Okay dělal dva roky manažera značky Zboží.cz a dalších služeb Seznam.cz. Předtím vedl marketing ve firmě CZ Golf a od roku 2002 do 2012 působil v Alza.cz (původně Alzasoftu), kde např. spoluvytvářel postavu známého mimozemšťana.
Zdroj: ChannelWorld