Lidé: Jan Samko končí v marketingu Okay Holding

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Okay
Společnost Okay elektrospotřebiče hledá nového ředitele reklamy a marketingu pro celý holding.

Jan Samko ChannelWorldu potvrdil, že se v blízké době bude měnit obsazení jeho postu marketingového ředitele Okay Holding. Společnost již dříve vypsala na svém webu inzerát na obsazení této pozice.

Okay plánovanou změnu nechce komentovat. Samko na dotaz Channelworldu odpověděl, že doufá v další pokračování jím nastavené marketingové koncepce.

Věřím však, že i do budoucna bude společnost pokračovat v mnou nastavené marketingové koncepci odborného a kompetentního prodejce elektrospotřebičů i linii MKTG coveru Profesora OKAY, jehož jsem tvůrce,“ napsal ChannelWorldu Jan Samko.

Marketing společnosti Okay vedl Jan Samko od června roku 2014 a zodpovídal za marketingové aktivity a komunikaci celého holdingu (Okay Elektrospotřebiče, Jena Nábytek a síť brněnských obchodů s potravinami Okay Market).

bitcoin_skoleni

Před příchodem do Okay dělal dva roky manažera značky Zboží.cz a dalších služeb Seznam.cz. Předtím vedl marketing ve firmě CZ Golf a od roku 2002 do 2012 působil v Alza.cz (původně Alzasoftu), kde např. spoluvytvářel postavu známého mimozemšťana.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně