Lidé: Jan Martof šéfem přímého prodeje Helios pro SME

2. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Asseco Solutions oznámila, že na pozici vedoucího týmu přímého prodeje pro segment SME nastoupil Jan Martof.

Jan Martof, vedoucí týmu přímohé prodeje pro segment SME v Asseco SolutionsJan Martof (*1968)bude na nové pozici vést tým přímého prodeje Heliosu do segmentu malých a středních podniků.

Do Asseco Solutions přišel z Českých Radiokomunikací, respektive T-Mobilu, kde zastával pozici regionálního manažera právě pro SME zákazníky. Předtím působil 15 let ve společnosti Konica Minolta Business Solutions na různých obchodních pozicích, naposledy jako obchodní ředitel oblasti Morava.

„Obchodování informačních systémů je v mnoha aspektech velmi podobné, jako u jiných produktů. Je nutné vždy totéž – pokusit se být u zákazníka dřív, než konkurence, být lepší obchodník, zaujmout, navázat vztah, být proaktivní, nevzdávat se a prodat!“ Uvedl v tiskové zprávě nový šéf prodeje.

Jan Martof absolvoval Střední zemědělsko-technickou školu v Boskovicích. Rád cestuje na motocyklu a jezdí na horském kole. K jeho dalším zálibám patří také různé outdoorové aktivity a rád by se letos vrátil ke geocachingu. Má dvacetiletého syna a tříletou dceru.

Zdroj: Asseco Solutions

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi