Lidé: Hany Farghali tiskovým společnosti Telefónica Czech Republic

9. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Novým tiskovým mluvčím a PR manažerem společnosti Telefónica Czech Republic se k 10. 10. stává Hany Farghali. Do společnosti přichází z ekonomické redakce MF Dnes.

Hany Farghali, tiskový mluvčí společnosti Telefónica Czech RepublicHany Farghali bude odpovědný za komunikaci a udržování vztahů s médii a za řízení tiskového oddělení.

Na pozici mluvčího nahradí Martina Žabku, který přechází na místo poradce pro PR generálního ředitele společnosti Telefónica Czech Republic Luise Malvida.

Chtěla bych Martinu Žabkovi poděkovat za dlouholetou práci, kterou jako mluvčí odvedl,“ uvedla v tiskovém oznámení Dana Dvořáková, ředitelka komunikace ve společnosti.

V oblasti ekonomické žurnalistiky se Hany Farghali pohyboval od roku 2001. Kromě MF Dnes, kde strávil poslední čtyři roky, působil v redakcích České informační agentury, týdeníku Profit a Hospodářských novin.

Pracoval také jako PR manažer českého zastoupení technologické společnosti Oracle, a to v letech 2006 a 2007.

Hany Farghali vystudoval obor interaktivní media a mediální komunikace na Vysoké škole Josefa Škvoreckého.

Zdroj: Telefónica Czech Republic

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi