Česká technologická konzultační společnost Adastra posílila firemní marketing, když na pozici marketingové ředitelky pražské kanceláře nastoupila Alice Zápotocká. Oznámení bylo zveřejněno nyní, ale podle profilu na LinkedIn došlo k jejímu jmenování již v březnu.
Zápotocká se v Adastře zaměří zejména na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. Jejím cílem bude synergické propojení byznysu a marketingu místo obvyklejší role marketingu coby podpůrné složky.
Uplatní při tom své zkušenosti z oblasti IT marketingu, která nasbírala za svého předchozího působení ve společnostech Microsoft a SAP ČR.
„Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ uvedl Alice Zápotocká ke změně zaměstnavatele.
Zdroj: Adastra