Lidé: Aleš Šafář nastupuje do TP-Linku jako key account manager pro SOHO

24. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: TP-Link
TP-Link přetáhl z Tech Daty produktového manažera Aleše Šafáře na pozici key account managera pro SOHO.

Aleš Šafář bude ze své nové pozice key account managera TP-Linku usilovat o rozvoj prodejního kanálu pro SOHO ve spolupráci s nejvýznamnějšími partnery.

Své výsledky bude reportovat přímo Martinu Rakovi, distributor channel sales managerovi, který k nástupu Aleše Šafáře uvedl následující: „Využije zde své bohaté zkušenosti v práci s partnery a zajistí tak další zlepšování pozice společnosti TP-Link na českém a slovenském trhu.“

Před příchodem do společnosti TP-LINK působil Aleš Šafář jako produktový manažer pro počítače a PC komponenty v Tech Data Distribution.

Ve svém volném čase se Aleš zajímá o hudbu na koncertech a hudebních festivalech, cestování a sport (florbal, fotbal).

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě